MWC 2011: معرفی برندگان جوایز سال 2011 - آیفون 4، اچ تی سی و پرندگان عصبانی در میان برندگان

نمایش خبر

تاریخ : 1389/11/27
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) ، جوایز Awards ، پرندگان عصبانی Angry Birds ، Apple iPhone 4 ، HTC Desire ، نوکیا Nokia ، اپل Apple ، بلک بری BlackBerry ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : برندگان شانزدهمین دوره جوایز جهانی موبایل (Global Mobile Awards) در کنگره جهانی موبایل 2011 که در بارسلون اسپانیا برگزار می شود معرفی شدند.

امسال این رقابت ها در 9 بخش مختلف صورت پذیرفت. برخی از برندگان مطابق انتظار عمومی انتخاب شدند و برخی دیگر به دور از انتظار عمومی این جوایز را به خود اختصاص دادند.

در بخش برنامه های موبایل یک برنامه به عنوان بهترین برنامه موبایل در کنار یک برنامه برای هر یک از پلتفرم های اپل، بلک بری، اندروید و نوکیا معرفی شدند.

Rovio/Clickgamer/Chilingo با عرضه بازی پرندگان عصبانی (Angry Birds) نه تنها توانستند برنده جایزه برنامه سال برای بستر اپل گردند بلکه جایزه بهترین برنامه موبایل را نیز به خود اختصاص دادند. یکی از دلایل این انتخاب فروش بیش از 50 میلیون نسخه از این بازی بود که توانست رکورد بازی های موبایل را بشکند. همچنین نوآوری در نحوه کسب در آمد در داخل برنامه موبایل نیز از دیگر عوامل این انتخاب ذکر گردید.

گوگل با ارائه نقشه های گوگل (Google Maps) توانست عنوان برنامه سال پلتفرم اندروید را به خود اختصاص دهد. Herocraft & Inneractive با عرضه بازی Zum Zum عنوان برنامه سال پلتفرم نوکیا را به خود اختصاص داد و کمپانی ریسرچ این موشن (RIM) با عرضه مسنجر بلک بری (BlackBerry Messenger) عنوان برنامه سال پلتفرم بلک بری را نصیب خود نمود.

MWC 2011 Global-Mobile Awards Winners

همچنین در بخش بهترین وسایل موبایل آیفون 4 اپل عنوان بهترین گوشی موبایل را به خود اختصاص داد. دلیل انتخاب آیفون 4 به عنوان بهترین گوشی موبایل صفحه نمایش بسیار خوب، طراحی درخشان و بکارگیری مواد فوق العاده در ساخت آن و نیز فراهم آوردن اکوسیستمی بی نظیر برای توسعه دهندگان برنامه ها ذکر شده است.

در همین بخش کمپانی اچ تی سی توانست عنوان تولید کننده سال را از آن خود نماید. حضور قدرتمند اچ تی سی در بازار -- در شرایطی که توانسته از صفر خود را به این درجه برساند -- و نیز ایجاد مجموعه ای قوی از محصولات برای بسترهای گوناگون از دلایل این انتخاب بوده است. همچنین ارتباطات قوی و پشتیبانی خوب از مشتریان در این انتخاب مؤثر بوده. علاوه بر این کمپانی اچ تی سی به دلیل عرضه گوشی HTC Desire که با دارا بودن ویژگی های مناسب توانسته جایگاه رفیعی را برای گوشی های اندروید در سال 2010 کسب نماید مورد قدردانی قرار گرفت.

برای آگاهی از دیگر برندگان در سایر بخش های مسابقه می توانید به سایت رسمی مسابقه  مراجعه نمائید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا