معرفی چهار گوشی اندرویدی جدید توسط سامسونگ: Mini - Gio - Fit - Ace

نمایش خبر

تاریخ : 1389/11/6
برچسب‌ها : اندروید Android ، گوشی موبایل Mobile Phone ، Samsung Galaxy Ace S5830 ، Samsung Galaxy Fit S5670 ، Samsung Galaxy Gio S5660 ، Samsung Galaxy Mini S5570 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی کره ای سامسونگ از چهار گوشی جدید خود که همگی از خانواده گوشی های گالاکسی این کمپانی هستند رونمایی نمود.

این گوشی ها عبارتند از: Galaxy Gio S5660 ، Galaxy Fit S5670 ، Galaxy Ace S5830 و Galaxy Mini S5570.

بنا به گفته سامسونگ گوشی Galaxy Ace «حرفه ای های جوان و خوش مشرب که با مد روز پیش میروند» را هدف قرار داده است. این کمپانی گوشی Galaxy Fit را یک گوشی بیزینسی معرفی نموده و در مورد گوشی Galaxy Gio بر روی امکانات شبکه اجتماعی و شیک بودن گوشی تأکید دارد. گوشی Galaxy Mini نیز که یک گوشی ساده تر و جمع و جورتر محسوب می شود می تواند مخاطبان خاص خود را داشته باشد. لبه رنگی این گوشی بر جذابیت آن برای برخی کاربران جوان خواهد افزود.

Samsung Galaxy Ace Fit Gio and Mini

برای مقایسه مشخصات فنی این گوشی ها در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید

 تمامی گوشی های یاد شده به نسخه 2.2 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Froyo -- مجهزند. همچنین همه این گوشی ها برای ارتباطات اجتماعی از هاب اجتماعی سامسونگ (Samsung Social Hub) استفاده کرده و همگی همانند گوشی Galaxy S از فناوری صفحه کلید مجازی Swype بهره می برند (برای اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری به اینجا مراجعه نمائید.)

Samsung Galaxy Ace

تصویر بالا: گوشی Galaxy Ace S5830 سامسونگ

گوشی Galaxy Ace با داشتن صفحه نمایش 3.5 اینچی بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های یاد شده داراست. پس از آن گوشی Galaxy Fit با صفحه نمایش 3.3 اینچی، گوشی Galaxy Gio با صفحه نمایش 3.2 اینچی و در آخر گوشی Galaxy Mini با صفحه نمایش 3.14 اینچی در رتبه های بعدی اندازه صفحه نمایش قرار دارند.

Samsung Galaxy Fit

تصویر بالا: گوشی Galaxy Fit S5670 سامسونگ

گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Fit به دوربین 5 مگاپیکسلی مجهزند در حالی که گوشی های Galaxy Gio و Galaxy Mini از دوربین 3.15 مگاپیکسلی بهره می برند.

Samsung Galaxy Gio

تصویر بالا: گوشی Galaxy Gio S5660 سامسونگ

از نقطه نظر پردازنده، گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Gio با مجهز بودن به پردازنده 800 مگاهرتزی برتری محسوسی نسبت به گوشی های Galaxy Fit و Galaxy Mini -- که به پردازنده 600 مگاهرتزی مجهزند -- دارند.

Samsung Galaxy Mini

تصویر بالا: گوشی Galaxy Mini S5570 سامسونگ

در کل به نظر می رسد کمپانی سامسونگ با کاستن از سرعت پردازنده و اندازه صفحه نمایش این گوشی ها نسبت به گوشی های سطح بالای خانواده گالاکسی و با تأکید بر طراحی ظاهری در صدد است تا این گوشی ها را با قیمت های پائینتری که امکان پرداخت آن برای کاربران بیشتری میسر باشد به بازار ارائه دهد.

گوشی Galaxy Ace در آستانه عرضه به بازار روسیه است و در نیمه نخست سال جاری میلادی به بازار دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه خواهد شد.

گوشی های Galaxy Gio ، Galaxy Fit و Galaxy Mini نیز احتمالاً در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار عرضه می شوند.


به روزرسانی - قیمت سامسونگ گالاکسی ایس اس 5830 در بازار ایران

گوشی سامسونگ Galaxy Ace S5830 به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Ace S5830 از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا