رکورد گینس تایپ سریع پیام با استفاده از گوشی گالاکسی اس سامسونگ شکسته شد

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1389/5/31
برچسب‌ها : رکوردهای جهانی گینس Guinness World Records ، سوایپ Swype ، Samsung I9000 Galaxy S ، Samsung I8000 Omnia II ، سامسونگ Samsung

ملیسا تامپسون که یک زن 27 ساله انگلیسی است توانست با تایپ پیام استاندارد رکورد گینس در  25.94 ثانیه رکورد تایپ نمودن سریع پیام را به میزان 9.6 ثانیه بهبود دهد.

متن این پیام استاندارد 160 کاراکتری (26 کلمه ای) به قرار زیر است (ترجمه پیام را در پائین صفحه مشاهده نمائید):

"the razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human."

موفقیت خانم تامپسون که باید توسط بنیاد رکوردهای گینس مورد تأیید قرار گیرد با استفاده از صفحه کلید SWYPE گوشی Galaxy S سامسونگ بدست آمد. این صفحه کلید مجازی که بر روی صفحه نمایش لمسی ظاهر می شود به کاربر اجازه می دهد تا بدون بلند نمودن انگشت خود از روی صفحه کلید و تنها لغزاندن آن حروف گوناگون را تایپ نماید. با این روش تایپ مهم نیست که در هنگام لغزاندن انگشت بر روی صفحه کلید نوک انگشت شما حروف دیگری را نیز لمس کند چرا که گوشی با استفاده هوشمند از دیکشنری خود می تواند کلمات را اصلاح کرده و یا فهرستی از کلمات احتمالی را نشان دهد.

SWYPE Keyboard

تصویر بالا: مسیر حرکت انگشت بر روی صفحه کلید SWYPE

رکورد رسمی گینس برای تایپ سریع پیام در حال حاضر در دست فرانکین پیج 24 ساله از آمریکا است که چند ماه پیش توانسته بود همین پیام را در مدت 35.54 ثانیه با استفاده از گوشی Omnia II  که دارای صفحه کلید SWYPE تقریباً مشابه گوشی Galaxy S است تایپ نماید.

Melissa Thompson

تصویر بالا: خانم ملیسا تامپسون شکننده رکورد تایپ سریع

خانم تامپسون به همراه دوست 23 ساله اش کریس دیویس در حال بازدید از از یک نمایش خیابانی سامسونگ بوده اند که توسط سامسونگ برای آزمایش رکورد شکنی دعوت می شوند. به گفته خانم تامپسون او 40 یا 50 پیام در روز تنها به دوستش کریس می فرستد و هر دو می دانستند که تایپ سریع از عهده اش بر می آید.

* ترجمه پیام تایپ شده به قرار زیر است:

«پیرانای دندان-تیغی از گونه سراسالموس و پیگوسنتروس وحشی ترین ماهی آب های شیرین در جهان است. در واقع آنها به ندرت به انسان حمله می کنند.»

razor-toothed piranha

تصویر بالا: یک ماهی پیرانای دندان-تیغی