سامسونگ گلکسی M11 با نمایشگر Infinity O، سه دوربین و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی

نمایش خبر

تاریخ : 1399/1/12        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، Samsung Galaxy M11 ، سامسونگ Samsung
واحد خبر mobile.ir : پس از گلکسی M31 و گلکسی M21 اینک سامسونگ الکترونیکس به طور رسمی در روز دوشنبه 30 مارس سال جاری میلادی (11 فروردین 1399) سومین اسمارت‌فون از سری M را با نام گلکسی M11 معرفی کرده است. مشخصات این گوشی در وب‌سایت امارات متحده عربی سامسونگ درج شده، اما قیمت و زمان عرضه آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست. با آن که محصول جدید از نظر برخی ویژگی‌های سخت‌افزاری نسبت به دو گوشی دیگر ساده‌تر به نظر می‌رسد، اما به لحاظ طراحی فراتر از یک اسمارت‌فون رده پایین ظاهر می‌شود. در واقع، استفاده از نمایشگر تمام‌صفحه با طراحی Infinity O، باتری 5,000mAh و حتی رنگ‌های چشم‌نواز، گلکسی M11 را به یک محصول رقابتی بدل ساخته است.

بدنه پشتی این گوشی ظاهرا از جنس پلی‌کربنات بوده و در سه رنگ مشکی، بنفش و آبی (Metallic Blue) عرضه می‌شود. گلکسی M11 همانند گلکسی M21 از نمایشگری 6.4 اینچی بهره می‌برد که با فناوری LCD ساخته شده است. وضوح این صفحه‌نمایش +HD (یا 1560x720 پیکسل) بوده و سامسونگ برای به حداقل رساندن حاشیه‌های اطراف پنل نمایشگر، طراحی Infinity O را به کار گرفته است. حفره‌ای که در گوشه بالای سمت چپ صفحه‌نمایش پانچ شده، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه را در بر گرفته است. گشودگی دیافراگم لنز این دوربین f/2.0 بوده و فوکوس آن نیز ثابت است.

اگر چه کمپانی کره‌ای اطلاعاتی در مورد چیپ‌ست پردازشی این گوشی 197 گرمی منتشر نکرده، اما اعلام کرده که محصول جدید از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای بهره می‌برد که حداکثر سرعت کلاک هسته‌های آن 1.8 گیگاهرتز است. بر همین اساس و مطابق گزارش‌های پیشین، به نظر می‌رسد تراشه مورد استفاده در گلکسی M11 احتمالا پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 450 خواهد بود. دو گزینه رم 3 یا 4 گیگابایتی در کنار 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است که فضای ذخیره‌سازی می‌تواند به کمک کارت میکر‌و اس‌دی تا 512 گیگابایت دیگر افزایش یابد.

در پشت دستگاه 3 دوربین دیده می‌شود که به طور عمودی در قابی به رنگ مشکی در راستای یکدیگر قرار گرفته‌اند و به ترتیب از بالا یک ماژول تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با f/2.4 برای بهبود کیفیت عکس‌های پرتره، دوربین اصلی با وضوح 13 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 و نمونه الترا واید 5 مگاپیکسلی با میدان دید 115 درجه‌ای و f/2.2 را شامل می‌شود. توانایی ضبط ویدئو در این مجموعه دوربین هم به وضوح 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه محدود می‌شود.

برای تعیین هویت کاربر در گلکسی M11 علاوه بر حسگر اثر انگشت قرارگرفته در پشت دستگاه، می‌توان از دوربین سلفی نیز برای تشخیص چهره و بازگشایی قفل صفحه‌نمایش کمک گرفت.

انرژی مورد نیاز این گوشی به کمک باتری پرظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود. این باتری از طریق درگاه USB-C شارژ شده و از شارژر سریع 15 واتی بهره می‌برد. بلوتوث 4.2، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و وای‌فای b/g/n روی باند 2.4 گیگاهرتز از دیگر امکانات گوشی جدید دو سیم‌کارته سامسونگ به شمار می‌رود.

کمپانی کره‌ای قصد دارد این گوشی را به طور آنلاین و همچنین آفلاین در حدود 50 فروشگاه‌ در امارات متحده عربی عرضه نماید و همان طور که اشاره شد در مورد زمان عرضه و قیمت‌گذاری دقیق آن در حال حاضر اطلاعات دقیقی در دست نیست.

منبع : Samsung


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا