Top Employers Institute: هواوی یکی از برترین کارفرمایان 2020 در آلمان،‌ بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و هلند

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1398/12/7        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ، هواوی Huawei
واحد خبر mobile.ir : ایجاد یک محیط کاری سالم با امکان رشد و بالندگی یکی از مهم‌ترین وظایف کارفرمایان در سطوح مختلف است که در نهایت به افزایش کارایی و بهره‌وری مجموعه منجر شده و از این رو نقشی حیاتی را در کیفیت و خروجی سازمان‌ها ایفا می‌کند. در همین راستا موسسه کارفرمایان برتر یا Top Employers Institute در هر نوبت با معرفی بهترین کارفرمایان در کشورهای مختلف، شرایط کاری تحت هدایت این شرکت‌ها را بررسی می‌کند. شرکت هواوی به تازگی از انتخاب این مجموعه از سوی Top Employers Institute به عنوان یکی از کارفرمایان برتر سال 2020 در کشورهای آلمان، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و هلند و یکی از کارفرمایان برتر منطقه‌ای در اروپا خبر داده است.

شرکت‌های انتخاب شده در لیست Top Employers Institute تلاش فراوانی را در جهت ایجاد یک محیط کاملا مناسب برای کارمندان خود به‌کار بسته و فعالیت‌های خود را بر ارتقاء همه‌جانبه منابع انسانی متمرکز کرده‌اند. تغییر شرایط و تبدیل شدن از یک کارفرمای برتر در سطح کشور به نمونه‌ای در سطح منطقه، شرکت‌های منتخب در این زمینه را بیش از پیش در زمینه تمرکز بر بهبود شرایط کارمندان خود به رسمیت خواهد شناخت.

در همین رابطه ولز لی (Wells Li) ریاست بخش منابع انسانی در منطقه اروپای غربی شرکت هواوی از نگاه این مجموعه به ارزش‌های منحصر به فرد افراد و استفاده از آن‌ها در زمینه‌های مختلف سخن گفته و می‌افزاید: «ما برای به‌حداکثر رساندن پتانسیل‌ افراد، آن‌ها را موقعیت‌هایی جای می‌دهیم که با مجموعه مهارت‌ها و تجارب آن‌ها هماهنگ باشد.» دیوی پلینک (David Plink) مدیرعامل Top Employers Institute نیز شناسایی و اهدای گواهی منطقه‌ای Top Emloyer 2020 را برای این مجموعه مایه افتخار بزرگی دانسته و این سطح از دریافت گواهی را نشانگر تعهد پایداری در جهت تعالی نیروی انسانی در سطح منطقه‌ای عنوان نمود. پلینک در ادامه، این گواهی را عاملی برای غنی ساختن هر چه بیشتر دنیای کار قلمداد کرد.

برنامه جهانی گواهینامه انستیتوی کارفرمای برتر یا Top Employers Institute Global Certification در حال حاضر به شناسایی و ارائه گواهی به 1,500 کارفرمای برتر در 118 کشور و منطقه جهان در هر پنج قاره مشغول است. در بخش بررسی عملکرد نیروی انسانی برتر این مجموعه، ‌بیش از 100 سوال که روند 600 فعالیت انسانی در 10 موضوع مختلف را در بر می‌گیرد، مطرح می‌شود که نشان از دقت بالای انتخاب شرکت‌های برتر در این برنامه دارد. از جمله موضوع‌های مطرح شده در این میان باید به استراتژی استعدادیابی، برنامه‌ریزی نیروی کار، روند مالکیت استعدادها، جذب، آموزش و توسعه، مدیریت عملکرد، توسعه رهبری، مدیریت ارتقاء و جانشینی، روند پاداش و جبران خسارت و فرهنگ کار اشاره کرد.

منبع : Huawei