معرفی سه گوشی هوشمند جدید توسط نوکیا: Nokia C6، Nokia C3 و Nokia E5

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1389/1/25
برچسب‌ها : سیمبیان (سیمبین) Symbian ، گوشی موبایل Mobile Phone ، سری 40 Series 40 ، سری 60 Series 60 ، Nokia C3 ، Nokia C6 ، Nokia E5 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : نوکیا در روز 13 آوریل (24 فروردین) سه گوشی هوشمند جدید خود را با رنج قیمت متوسط (بین 90 تا 220 یورو) معرفی نمود. این رنج قیمت همراه با ویژگی های قابل قبول این گوشی ها می تواند تعداد زیادی از مشتریان را جذب محصولات جدید نوکیا کند.

نوکیا در عرضه این گوشی ها امکانات شبکه اجتماعی و پیام رسانی را در مرکز توجه خود قرار داده است.

گوشی Nokia C3

گوشی C3 نخستین گوشی مبتنی بر بستر سری 40 نوکیا است که از صفحه کلید کامل QWERTY بهره برده و امکان دسترسی مستقیم به سایت های شبکه اجتماعی نظیر فیس بوک و توئیتر را از طریق صفحه اصلی گوشی برای کاربران فراهم آورده است.

گوشی C3 مجهز به یک دوربین 2 مگا پیکسلی بوده و دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی و 8 گیگا بایت حافظه است. همچنین برنامه های Ovi Mail و Ovi Chat از پیش بر روی این گوشی نصب شده است. گوشی C3 در سه ماهه دوم سال 2010 با قیمت 90 یورو در سه رنگ طلایی روشن، صورتی جیغ و خاکستری پررنگ به بازار عرضه می شود.

Nokia C3

گوشی Nokia C3

گوشی Nokia C6

گوشی C6 مبتنی بر نسخه پنجم سیستم عامل سیمبیان سری 60 بوده و دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی از نوع مقاومتی و صفحه کلید QWERTY کشویی است.

ظاهر گوشی C6 تا حدی شبیه به گوشی N97 mini است. صفحه کلید این گوشی بر خلاف صفحه کلید گوشی های N97 و N97 mini که هنگام باز شدن زاویه پیدا می کند بطور مستقیم باز می شود.

گوشی C6 به یک دوربین 5 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلاش مجهزبوده و مجموعه کاملی از قابلیت های شبکه اجتماعی و سرویس های ایمیل به همراه امکان استفاده از نقشه های اووی (Ovi Maps ) با قابلیت مسیر یابی و امکان استفاده از فروشگاه اووی (Ovi Store) بر روی آن فراهم شده است.

گوشی C6 نیز قرار است در سه ماهه دوم سال 2010 با قیمت 220 یورو به بازار عرضه شود.

Nokia C6

گوشی Nokia C6

گوشی Nokia E5

گوشی E5 نیز همانند گوشی های خلف خود از سری E نوکیا -- مثل گوشی Nokia E72 و Nokia E63 -- ترکیبی از ویژگی های حرفه ای و ویژگی های تفریحی و سرگرم کننده را برای کاربر فراهم آورده است. از این میان می توان به امکان دسترسی به ایمیل های سازمانی (مثل Mail for Exchange و IBM Lotus Notes) در کنار امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی را نام برد.

گوشی E5 قرار است در سه ماهه سوم سال 2010 به قیمت 180 یورو به بازار عرضه شود.

Nokia E5

گوشی Nokia E5