با حمایت شاتل‌موبایل جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1397/11/27
برچسب‌ها : شاتل موبایل Shatel Mobile

واحد خبر mobile.ir : شاتل‌موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه از حضور خود به عنوان حامی یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شاتل‌موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با حمایت از برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل، در نقش حامی این جشنواره و همچنین ارایه و معرفی خدمات و دستاوردهای نوآورانه خود در صنعت ارتباطات نظیر تنها تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC)، پوشش سراسری 3G و 4G با اتصال به سه شبکه FD و TD و سرویس انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت به دوره بعد ظاهر شد.

Shatel Mobile Iran Web and Mobile Festival

بر اساس این گزارش، یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و معاون فضای مجازی دادستانی کل در محل پژوهشگاه نیرو و با هدف کمک به رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران برگزار شد.
گفتنی است در این جشنواره از فعالین و صاحب‌سخن‌های این حوزه در جهت انتقال تجربیات موثر، طرز فکر و شیوه‌ی کاری آنها در قالب پنل‌های بحث و گفت‌وگو دعوت به عمل آمد تا به‌واسطه آموزش عوامل جانبی‌ای مثل فناوری داده و دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارهایی که بدون هدف تجاری وارد بازار شده‌اند صاحب تجارت و برند شوند.