معرفی گوشی هوشمند جدید C5 توسط نوکیا

نمایش خبر

تاریخ : 1388/12/11
برچسب‌ها : سری سی C Series ، نقشه های اووی Ovi Maps ، شبکه اجتماعی Social Network ، فیس بوک Facebook ، مای‌اسپیس MySpace ، سیمبیان (سیمبین) Symbian ، گوشی موبایل Mobile Phone ، Nokia C5 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا بالاخره نخستین گوشی از سری جدید گوشی های خود یعنی سری C را رسماً معرفی نمود. این گوشی هوشمند جدید مبتنی بر ویرایش سوم سیستم عامل سیمبیان بوده و هرچند فاقد صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید QWERTY کامل است اما از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است که قیمت 183 دلاری آن را کاملاً توجیه کرده و حتی ارزان جلوه می دهد.

گوشی C5 که در نمایشگاه CeBIT آلمان از آن رونمایی شد فرم مستطیلی ساده داشته و از ابعادی کوچک برخوردار است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 2.2 اینچی با رزولوشن 240 پیکسل در 320 پیکسل و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است. از دیگر ویژگی های گوشی C5 می توان به دوربین 3.2 مگاپیکسلی و کارت حافظه microSD با ظرفیت 2 گیگابایت و قابلیت پشتیبانی کارت هایی تا 16 گیگابایت اشاره نمود. باطری این گوشی نیز نسبتاً قدرتمند بوده و می تواند این گوشی را برای مدتی طولانی فعال نگاه دارد.

قابلیت استفاده از شبکه های اجتماعی فیس بوک و مای اسپیس بر روی این گوشی فراهم شده و کاربران می توانند با استفاده از نقشه های Ovi نوکیا علاوه بر به اشتراک گذاری مکان خود از قابلیت هدایت و مسیریابی رایگان برخوردار شوند.

Nokia C5

امکان مرور وب بوسیله High-Speed Packet Access) HSPA) فراهم شده و کاربران قادرند از سرویس های ایمیل آماده بر روی این گوشی منجمله Ovi Mail نوکیا، Windows Live Hotmail مایکروسافت و Gmail گوگل استفاده کنند. همچنین امکان ارتباط از طریق سرویس های پیام رسانی فوری نظیر Google Talk و Windows Live Messenger فراهم شده است.

گوشی C5 نوکیا در خاور میانه، اروپا، آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد و این کمپانی هنوز جزئیاتی را در مورد عرضه آن در ایالات متحده اعلام ننموده است.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا