عرضه لنوو Vibe S1 Lite و Vibe K5 Plus توسط شرکت ارکان ارتباطات در ایران

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1395/4/9
برچسب‌ها : Lenovo Vibe K5 Plus ، لنوو Lenovo

واحد خبر mobile.ir : شرکت ارکان ارتباط نوین روز گذشته در طی مراسمی در تهران دو اسمارت‌فون رده میانی برند لنوو را به صورت رسمی به مارکت ایران ارائه کرد. در ابتدای این مراسم پیام ابراهیمی معاونت بازرگانی و مدیر برند لنوو ضمن اشاره به شاخه‌های فعالیت این شرکت در زمینه موبایل، فبلت و تبلت، تعداد محصولات موبایلی وارد بازار شده توسط ارکان ارتباط را 10 عنوان توصیف کرد که در طیف محصولات پایین رده تا بالا رده جای می‌گیرند. در رده فبلت نیز دو محصول با تنوع رنگی مختلف ارائه شده و در نهایت در کلاس تبلت‌ها، نمونه‌های مختلفی با ابعاد 7، 8 و 10 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

arkan ertebatat launched lenovo vibe s1 lite and vibe k5 plus in iran

این مدیر شرکت ارکان ارتباط در ادامه سخنان خود با اشاره به تعهد این شرکت به مشتریان و کاربران، راه‌اندازی فروشگاه مرکزی لنوو در اواخر خرداد ماه در بازار موبایل را در این راستا توصیف کرده و هدف آن را دسترسی مستقیم و آسان خریداران به کالاهای مختلف این شرکت قلمداد کرد. دو اسمارت‌فون جدید ارائه شده در این رده شامل مدل‌های Vibe S1 Lite و Vibe K5 Plus دارای دو کاربری ویژه هستند که یکی در حوزه برداشت تصاویر سلفی و دیگری در زمینه قابلیت‌های مولتی‌مدیایی امکانات خاصی را به کاربران ارائه می‌‌دهند.

arkan ertebatat launched lenovo vibe s1 lite and vibe k5 plus in iran

محمد غفاری، مدیر بازاریابی سخنران بعدی این مراسم بود که سخنان خود را در ابتدا به گفتار کوتاهی در زمینه معرفی برند لنوو اختصاص داد. غفاری از لنوو به عنوان یک برند شناخته شده جهانی یاد کرد که پیشینه آن در همکاری با IBM و خرید برند موتوورلا به استحکام هرچه بیشتر آن منجر شده است. این مدیر شرکت ارکان ارائه محصولاتی با بهای مناسب و امکانات قابل‌قبول را به عنوان ایده و کانسپت اصلی این شرکت عنوان کرد که در نهایت ویژگی‌ها و فیچرهای مناسبی را در اختیار مصرف‌کننده‌گان قرار می‌دهند.

arkan ertebatat launched lenovo vibe s1 lite and vibe k5 plus in iran

تمرکز اصلی اسمارت‌فون Lenovo Vibe S1 Lite به عکاسی تعلق دارد که علاوه بر امکانات نرم‌افزاری مرتبط، در بحث تصویربرداری سلفی نیز با ارائه یک فلش LED در بخش بالایی صفحه‌نمایش برتری محسوسی را در این زمینه ارائه می‌کند. S1 Lite را در این مورد می‌توان به نوعی ادامه‌دهنده راه گوشی Lenovo S90 دانست که در سال 2014 یکی از نخستین اسمارت‌فون‌های ارائه‌دهنده فلش LED برای دوربین دوم به حساب می‌آمد.

arkan ertebatat launched lenovo vibe s1 lite and vibe k5 plus in iran

Lenovo Vibe K5 Plus به عنوان دومین گوشی معرفی شده در این مراسم بر امکانات پخش مالتی‌مدیایی متمرکز است. حضور دو اسپیکر قدرتمند دالبی در بخش پشتی گوشی صدای شفافی را در اختیار کاربران قرار داده و با تکیه بر پروسسور رده میانی قدرتمند اسنپدراگون 616 در زمینه بازی و گیمینگ نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت

arkan ertebatat launched lenovo vibe s1 lite and vibe k5 plus in iran

غفاری در ادامه سخنان خود هدف شرکت ارکان ارتباط نوین از عرضه این دو اسمارت‌فون میان‌رده به بازارهای داخلی را ارائه امکانات گوشی‌های پیشرفته و پریمیوم با قیمتی مناسب و در قالب محصولاتی با کیفیت بالا عنوان کرد.

عرضه آنلاین Lenovo Vive K5 Plus هم‌اینک آغاز شده اما پخش عمده آن در بازار خرده‌فروشی از اواسط هفته آینده آغاز می‌شود. عرضه Lenovo Vibe S1 Lite به بعد از عید فطر موکول شده و در حال حاضر در مرحله آنالیز قیمتی قرار دارد. هر دو محصول جدید لنوو با کارت طلایی و هولوگرام شرکت ارکان همراه با کاور محافظ درون جعبه عرضه می‌شوند و امکان سنجش صحت گارانتی برای خریداران از طریق سایت شرکت امکان‌پذیر خواهد بود.

در پایان این مراسم پیام ابراهیمی معاونت بازرگانی و مدیر برند لنوو ضمن اشاره به گسترش شبکه فروش گوشی‌های لنوو در شهرستان‌های مختلف و تکمیل تیم محلی این شرکت، نسبت به کسب موفقیت‌های بیشتر و دریافت سهم بالاتری از بازار موبایل ایران در آینده ابراز امیدواری کرد.