معرفی گوگل پلی نیوز استند برای سیستم عامل آی‌او‌اس

نمایش خبر

تاریخ : 1393/7/10        نویسنده: سپیده مکارمی
برچسب‌ها : گوگل Google ، گوگل پلی نیوز استند Google Play Newsstand ، آی او اس iOS

واحد خبر mobile.ir :  پس از گذشت یک سال از تغییر Google Currents به گوگل پلی نیوز استند در اندروید به تازگی ورژن iOS این برنامه نیز به نیوز استند ارتقا یافته است. اگر برنامه‌ Currents را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید از شما خواسته می‌شود که آن را به گوگل پلی نیوز استند ارتقا دهید. طرح جدید گوگل در نام گذاری برنامه‌ها و سرویس‌های این شرکت به گونه‌ای است که نام تمامی این محصولات با گوگل پلی شروع می‌شود (مانند "گوگل پلی میوزیک").

گوگل پلی نیوز استند به صورت یک آیکون سفید و آبی که تا حدی شبیه به روزنامه‌ای است که گوشه آن تا خورده نمایش داده می‌شود. متریال دیزاین -- زبان طراحی ویژه‌ای که گوگل چند ماه پیش آنرا با هدف یکپارچه سازی رابط کاربری محصولات خود بر روی بسترهای گوناگون معرفی نمود -- کم‌کم در اکثر طراحی‌های جدید گوگل به چشم می‌خورد. نسخه iOS گوگل پلی نیوز استند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گوگل از متریال دیزاین برای طراحی ظاهری آن استفاده کرده است.

همراه با تغییر ظاهری و تغییر نام به گوگل پلی نیوز استند امکانات بسیاری به آن افزوده شده و استفاده از این برنامه نیز آسان‌تر شده است. گوگل توسط صدها ناشر خبر در زمینه‌های ورزشی، کسب و کار، سرگرمی و موضوعات دیگر حمایت می‌شود. در برنامه‌ ارتقا یافته هر خبر مرتبط با موضوع آن برچسب گذاری شده است. هنگام انتخاب برچسب مقاله صفحه‌ای گشوده می‌شود که این صفحه در بردارنده‌ تمامی مقالات با برچسب مشابه است. همچنین با انتخاب "+" در بالای صفحه شما از جدیدترین اخبار با موضوع انتخاب شده مطلع خواهید شد. در صورتی که به موضوعات عمومی تری علاقه دارید می‌توانید تنها با مراجعه به این موضوعات -- مانند "ورزش"، "هنر"، "سیاست" و ... -- از مقالات بهره ببرید.

Google Play Newsstand

در گوگل پلی نیوز استند قسمتی برای راهنمایی کاربر برای دسترسی او به مقالات مختلف فراهم شده است. در بخش Read Now کاربر می‌تواند به مقالات بیشتری با موضوعات مورد علاقه‌ او و یا موضوعات جدید دسترسی پیدا کند. در My Library لیست موضوعات مورد علاقه‌ شما برایتان نمایش داده شده و تمامی مقالاتی که مشترک شده‌اید در این بخش قابل مشاهده است. قسمت Topics نیز راهی برای مشترک شدن زمینه‌هایی است که برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این اگر خبری توجه شما را جلب کند اما وقت کافی برای مطالعه‌ آن در اختیار نداشته باشید می‌توانید با علامت گذاری آن در آینده به خواندن آن بپردازید. از جمله امکانات دیگر می‌توان به امکان مشاهده فیلم یا گوش دادن به فایل صوتی در برخی مقالات ناشران اشاره کرد.

Google Play Newsstand



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا