پیوستن بیتس‌الکترونیکس به اپل در سایت اپل هم رسمیت یافت

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1393/5/22        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : بیتس Beats ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : آغاز رسمی فروش محصولات بیتس‌الکترونیکس در فروشگاه آنلاین اپل بار دیگر از نهایی شدن فرآیند انتقال خبر می‌دهد.

اپل که در ابتدای آگوست سال جاری (10 مرداد) به طور رسمی از خرید شرکت بیتس در سایت خود خبر داده بود، روز پنج‌شنبه 7 آگوست (16مرداد) بخش جدید فروش محصولات Beats by Dr. Dre را به عنوان بخشی جداگانه به صورت زیرشاخه‌ای از محصولات جانبی در فروشگاه اینترنتی خود راه‌اندازی کرد. با راه‌اندازی بخش ویژه محصولات بیتس در فروشگاه اپل، فرآیند خرید این محصولات به طور کامل به فروشگاه آنلاین اپل منتقل می‌شود و کلیه محصولات بیتس اعم از هدفون، گوشی (earphone) و اسپیکر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بیتس‌الکترونیکس، یکی از شرکت‌های موفق در عرصه تولید محصولات سخت‌افزاری موسیقی است که به تازگی به اپل پیوسته است. محصولات تولیدی این شرکت می‌توانند جایگاه اپل را در بازار محصولات و سخت‌افزارهای موسیقی تحکیم بخشند و اپل امیدوار است با تکیه بر توانایی‌های تولیدی و بازاری این محصولات، نفوذ خود را در حوزه‌ی موسیقی افزایش دهد.

Beats Electronics on Apple Store

عرضه‌ی این محصولات جدید و سیاست‌های بازاریابی در سایت اپل، باعث ارائه محصولات قدیمی‌تر اپل در قالب طبقه‌بندی جدیدی شده است. این در حالی است که اپل، خود، پیش از این نیز بخش‌هایی را در حوزه هدفون و اسپیکر دارا بود و اینک این بخش‌ها در پی ورود محصولات بیتس تغییر کرده‌اند. در واقع اپل به ندرت فروشگاه آنلاین خود را مجددا سازماندهی می‌کند و باید تحت مدیریت آنجلا آرنتس (Angela Ahrendts) -- مدیر خرده فروشی (retail chief) -- انتظار تغییرات جدیدی را داشت. آخرین تغییر مهم در این وبسایت، در ماه ژانویه سال جاری (دی ماه) روی داد که در چارچوب آن فروشگاه آنلاین اپل، طبقه‌بندی محصول جدیدی را برای فروش تلویزیون اپل (iTV) ایجاد کرد و اینک با پیوستن شرکت بیتس، تغییرات دیگری نیز در آن انجام گرفته است.

Beats Products

از تاریخ فوق فروش مستقیم محصولات شرکت بیتس از طریق سایت اختصاصی آن متوقف شده است و مشتریان خرید خود را از طریق لینک به سایت اپل انجام می‌دهند.