اطلاعیه نوکیا درباره ادامه روند کار این شرکت در بخش اطلاع رسانی و خدمات پس از فروش و حفاظت از داده های مشتریان

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1393/2/9
برچسب‌ها : نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : پس از خرید کسب‌وکار دستگاه‌ها و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت، بسیاری از مشتریان نوکیا که ابزارهای این شرکت را خریداری کرده یا با بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، خدمات پس از فروش و صفحات نوکیا در شبکه‌های اجتماعی سر و کار داشتند نگران چگونگی ادامه ارتباط خود با این شرکت و دریافت خدمات هستند. نوکیا نیز برای رفع نگرانی این دسته از افراد، مطلبی را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و پاسخ سؤالات کاربران را این‌گونه داده است:

امروز، روزی بزرگ، جدید و هیجان‌انگیز برای ماست. هم‌اکنون اعلام می‌کنیم که فرایند تملک تقریباً تمامی کسب‌وکار ابزارها و خدمات نوکیا توسط مایکروسافت، تکمیل شده و به تأیید سهام‌داران نوکیا و مراجع ذی‌صلاح قانون‌گذار رسیده است.

امروز برای خوانندگان ما و تمام طرفداران نوکیا در سراسر جهان، شروع اتفاقی تازه است. در عین حال ما با خوشحالی اعلام می‌کنیم که بسیاری از چیزهایی که در ارتباط با نوکیا برای شما مهم تلقی می‌شود، به حالت قبل باقی خواهد ماند.

امروز ما با نام مایکروسافت به تولید، فروش و پشتیبانی از محصولات و ابزارهایی که شما دوستشان دارید ادامه خواهیم داد و خانواده لومیا و آشا که برنده جوایز متعدد شده‌اند، خانواده فیچرفون‌ها و خانواده نوکیا X همچنان تولید و پشتیبانی خواهند شد.

استعداد و خبرگی موجود در شرکت نوکیا در بخش‌های مهندسی سخت‌افزار و طراحی که منجر به تولید ابزارهایی پیشرو تحت نام نوکیا شده‌است، به تلاش خود برای دستیابی به موفقیت‌های مشابه تحت نامی جدید و با تجربیات و نوآوری‌هایی جدید ادامه خواهد داد.

نوآوری در زمینه طراحی نرم‌افزار نیز همچنان ادامه خواهد داشت. خدمات منحصر‌به‌فرد عکس‌برداری، موسیقی و سرویس‌های مبتنی بر موقعیت که بخش مهم و ارزشمندی از ابزارهای ما محسوب می‌شوند مطابق روال معمول توسعه داده خواهند شد، پشتیبانی می‌شوند و بهبود خواهند یافت. همچنین، روند رو‌به‌رشد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و توسعه اکوسیستم اپلیکیشن‌ها و ابزارهای ما، استوارتر از قبل به پیش خواهد رفت و برای ما اهمیتی بیش از پیش خواهد داشت.

مشتریان فعلی که از خدمات ما استفاده می‌کنند لازم است بدانند که همراه ما به دنیای جدید خواهند آمد و ما آنها را رها نخواهیم کرد. خدمات گارانتی پس از فروش ابزارهای شما کاملا بدون تغییر باقی خواهد ماند و خدمات مشتریان در سطح کلاس جهانی برای شما برقرار خواهد بود و تیم پشتیبانی ما همچنان از ابزارهای شما مراقبت کرده و به تعهدات خود پایبند است. شما همچنان می‌توانید از طریق کانال‌های موجود مثل پشتیبانی آنلاین، مراکز تماس و مراکز محلی Nokia Care، کمک و پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید. در ضمن، ما همچنان از داده‌های شخصی شما به‌خوبی مراقبت خواهیم کرد و تعهدات ما نسبت به امنیت حریم خصوصی شما پابرجا خوهد ماند.

دوستان شما در این وبلاگ و سایر رسانه‌های اجتماعی همچنان در کنار شما خواهند ماند. وبلاگ حاضر و انجمن‌های گفتگو در کنار هم و موازی با صفحات فیسبوک و تویتر هر کشور، تحت مدیریت همان تیم سابق که در مایکروسافت مستقر است، به اطلاع‌رسانی و خبررسانی درباره ابزارها و خدمات ما خواهند پرداخت.

صفحات جهانی فیس‌بوک، تویتر، لینکداین و یوتیوب نوکیا درست همانند صفحات مربوط به فیس‌بوک و توئیتر نوکیا در فنلاند اخبار و خدمات و به‌روزرسانی‌هایی را هم از سوی نوکیا به عنوان یک شرکت کامل و هم در مورد دستگاه‌ها و سرویس‌های دارای برند نوکیا که توسط مایکروسافت عرضه می‌شوند در اختیار شما قرار خواهند داد.

بنابراین، امروز تقریبا اغلب چیزها مشابه قبل باقی خواهد ماند و جای نگرانی نیست!

امروز برای ما، روزی پر از هیجان و شوق و برای صنعت موبایل دنیا، یک روز تاریخی است. لازم است بیان کنیم که هیچ‌یک از این اتفاقات خوب، جز به خاطر شما و جز با حضور شما خوانندگان و طرفداران نوکیا در سراسر جهان، ممکن نمی‌شد. ما تجربیات بی‌نظیر فراوانی با شما داریم و امیدواریم در مسیر پیش رو، باز هم با ما همراه باشید.

Nokia and Microsoft Devices

منبع : Nokia Conversations


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا