نامه سرگشاده استفن الاپ درباره پیوستن کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا به مایکروسافت

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1393/2/8
برچسب‌ها : استفن الاپ Stephen Elop ، نوکیا Nokia ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : در زیر ترجمه متن نامه استفن الاپ -- مدیر عامل پیشین نوکیا و نائب رئیس فعلی بخش ابزارهای مایکروسافت -- را که در تاریخ 25 آوریل 2014 (5 اردیبهشت 1393) در وبلاگ نوکیا منتشر شد ملاحظه می کنید:

اکنون ما یک مایکروسافت واحد هستیم!

هم‌اکنون اعلام می‌کنیم که فرایند تملک تقریباً تمامی کسب‌وکار ابزارها و خدمات نوکیا توسط مایکروسافت، تکمیل شده و به تأیید سهام‌داران نوکیا و مراجع ذی‌صلاح قانون‌گذار رسیده است.

شش ماه پیش، برنامه‌های خود برای تجمیع کسب‌وکار ابزارها و خدمات نوکیا و مایکروسافت را به اطلاع شما رساندیم. امروز، روز هیجان‌انگیزی برای ماست چرا که به خانواده مایکروسافت خواهیم پیوست و اولین و مهمترین گام در مسیر طولانی همکاری‌هایمان را برخواهیم داشت.

شوق فراوانی در وجود همه ما برای ساختن فناوری‌هایی که دنیا را تغییر خواهند داد وجود دارد. از اولین چشم‌انداز مایکروسافت یعنی «قرار گرفتن یک رایانه شخصی (PC) در هر خانه و بر روی هر میز کار» و اولین چشم‌انداز نوکیا یعنی «برقراری ارتباط بین میلیاردها نفر توسط ابزارهای موبایل» تا به امروز، ما نسل‌های مختلفی از محصولات را تولید و به دست انسان‌های بسیاری در سراسر دنیا رسانده‌ایم؛ اما همه این موفقیت‌ها جز با همراهی طرفداران این دو برند در دنیا عملی نمی‌شد.

Stephen Elop

استفن الاپ، مدیر عامل پیشین نوکیا و نایب رئیس فعلی بخش ابزارهای مایکروسافت

حمایت شما از تلفن‌های هوشمند سری لومیای نوکیا، شتاب فراوانی به رشد این محصولات بخشید و محبوبیت این سری ابزارها همچنان در دنیا در حال افزایش است. جوایز و تشویق‌نامه‌هایی که در سال گذشته به محصولات لومیا اختصاص یافت و نقد و بررسی‌های تخصصی که توسط طرفداران لومیا منتشر شد، به ما اطمینان داد و اثبات کرد که در بین تبلت‌ها و تلفن‌های همراه، قهرمانان جدیدی تولید شده‌اند که روز به روز بیشتر رشد می‌کنند و محبوب می‌شوند.

ما به ادامه پشتیبانی از فیچرفون‌های شرکت، خانواده آشا و همچنین خانواده X نوکیا که در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی شد، متعهد هستیم و هر زمان که شما مایل به مطالعه بیشتر، عکس‌برداری بیشتر، مشاهده بیشتر، شنیدن بیشتر، یا انجام کارهای بیشتری با موبایل خود باشید، ابزارهای موبایل نوکیا همواره به عنوان یک انتخاب عالی در کنار شما بوده و خواهند بود.

از آن‌جا که ابزارها و خدمات مایکروسافت و نوکیا قرار است به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم قرار گیرند، ما هم شور و اشتیاق، تخصص و تعهد خود را با هم همراه می‌کنیم و برای فراهم‌آوری بهترین چیزهایی که می‌توانیم با این همکاری برای شما تولید کنیم، متحد خواهیم شد.

ما در کنار یکدیگر می‌توانیم علاوه بر برقراری ارتباط بین انسان‌ها در دنیایی که موبایل و پردازش ابری در آن حرف اول را می‌زند، تجربه‌ی برخورداری کامل از هر چیزی که از این دنیا می‌خواهند را به آنها هدیه کنیم.

از امروز به بعد، امکانات و دست‌یافتنی‌ها برایمان بی‌پایان هستند. چون، ما «یکی» هستیم.

استفن الاپ

منبع : Nokia Conversations