ایرانسل برگزار می کند: مسابقه برنامه نویسی موبایل با بیش از 150 میلیون تومان جایزه

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1392/12/15
برچسب‌ها : ایرانسل Irancell ، مسابقه

واحد خبر mobile.ir : ایرانسل از برگزاری "مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل 2014" با بیش از 150 میلیون تومان جایزه نقدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی برنامه نویسان توانا در زمینه برنامه نویسی موبایلی، می توانند در مسابقه بزرگ برنامه نویسی موبایلی ایرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps شرکت و با خلق برنامه های کاربردی جدید و جذاب، استعداد و مهارت خود را ارزیابی کنند. لازم به ذکر است که آخرین فرصت ارسال برنامه ها به این مسابقه پایان اردیبهشت ماه 1393 است.

از میان آثار ارسالی، نرم افزارهای برتر با محوریت "زندگی دیجیتال" انتخاب شده و با حمایت ایرانسل در چارسوی ایرانسل به کاربران این اپراتور عرضه خواهد شد.

همچنین ایرانسل جوایز نفیسی -- در کل به مبلغ 155 میلیون تومان -- را برای برندگان این مسابقه برنامه نویسی در نظر گرفته است:

Irancell ICMA Awards

40 میلیون تومان جایزه برترین نرم افزار موبایل، 10 میلیون تومان جایزه رتبه دوم برای سه برگزیده و 5 میلیون تومان جایزه رتبه سوم برای پنج برگزیده در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، سه جایزه 10 میلیون تومانی برای نرم افزارهای برگزیده در حوزه های کسب و کار، سلامت و آموزش نیز در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه جوایز 5، 3 و 2 میلیون تومانی هم به نفرات اول تا سوم بهترین خلاقیت و نوآوری، بهترین طراحی تجربه کاربری و بهترین ایده تجاری اهدا خواهد شد.

ایرانسل به ده نامزد برتر بخش های سلامت، آموزش و کسب و کار نیز لوح افتخار اهدا می کند.

موارد زیر به عنوان برخی از معیارهای داوری و امتیازدهی به نرم افزارهای کاربردی در مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل 2014 اعلام شده است:

  • استراتژی محتوای نرم افزار
  • ایده برنامه و خلاقیت موضوع
  • طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)
  • عملکرد و اثر بخشی در موضوع (سلامت، تجارت و آموزش)

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس http://irancell.ir/icma ، از مراحل ثبت نام، معیارهای داوری و امتیازدهی، ترکیب هیئت داوران، شرایط ثبت اثر و تقویم مسابقه مطلع شوند.